Clienttevredenheid


Mantelzorgdiensten vindt het enorm belangrijk om een bijdrage te leveren aan de kwaliteit van zorg. Dat wil zeggen dat niet alleen de mantelzorgers en professionals met wie wij werken gehoord moeten worden, maar ook de cliënten voor wie zij werken helemaal tevreden moeten zijn. Daarom hebben wij een aantal vragenlijsten waarmee wij onderzoeken hoe u onze dienstverlening hebt ervaren. Zo krijgen wij een goed beeld van wat er goed gaat én beter kan bij de cliënten bij wie wij op huisbezoek zijn geweest.

“Ongelooflijk wat een service. Voordat ik het wist was alles tot in de puntjes geregeld. Bij Mantelzorgdiensten.nl word je letterlijk ontzorgt”

Meer reacties lezen

Ervaringen van cliënten
Middels een vragenlijst en korte enquetes via de mail meten wij structureel de tevredenheid van onze cliënten. Aan de hand van de uitkomsten trachten wij continue onze kwaliteit van zorg te verbeteren.

Audits
Periodiek wordt een audit uitgevoerd door een keurmerkinstituut op basis van de normen ISO 9001. Daarnaast zijn interne audits een belangrijk onderdeel van het werk voor de medewerkers van Mantelzorgdiensten.

Vragen ?

Bel ons op: 088 – 66 838 00
Of stuur een e-mail naar
indicatie@mantelzorgdiensten.nl

Neem contact op