Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Laat ons dat weten, want we willen graag dat u wél tevreden bent. Misschien kunnen we samen een oplossing vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u eventueel een klacht indienen. Hieronder leest u onze klachtenprocedure.
“Ongelooflijk wat een service. Voordat ik het wist was alles tot in de puntjes geregeld. Bij Mantelzorgdiensten.nl word je letterlijk ontzorgt”
![](https://mantelzorgdiensten.nl/wp-content/uploads/2021/03/banner-uai-258x61.png)
1. Bespreek eerst uw klacht met de wijkverpleegkundige.
Eerst probeert u samen met de wijkverpleegkundige tot een oplossing te koen. Lukt dat niet? Dan kunt u hier contact met ons opnemen om de situatie uit te leggen. De directie zal de klacht dan direct met u doorspreken en samen met u en de verpleegkundige op zoek gaan naar een passende oplossing.
2. Bent u het niet eens met de oplossing?
Laat ons dit dan schriftelijk weten. Op dat moment wordt uw klacht een geschil. U hebt dan recht op bemiddeling van een onpartijdige klachtenfunctionaris, die u wordt toegewezen. Deze klachtenfunctionaris handelt onafhankelijk. Hij/zij zal u adviseren en handelt als bemiddelaar tussen u en ons om tot een oplossing te komen.
3. Bent u niet tevreden met de bemiddeling van de klachtenfunctionaris?
In dat geval dient u de klacht in bij geschilleninstantie Zorggeschil. U betaald 50EUR klachtengeld. Zorggeschil doet een bindende uitspraak. Dat kan digitaal of per post.
Contactgegevens St. Zorggeschil
Stichting Zorggeschil
Postbus 24018
3502 MA Utrecht
https://zorggeschil.nl/melding/
4. U bent niet tevreden met de uitspraak?
U kan na de uitspraak een verzoek indienen tot vernietiging bij de kantonrechter.
Vragen ?
Bel ons op: 088 – 66 838 00
Of stuur een e-mail naar
indicatie@mantelzorgdiensten.nl