Kwaliteit


Mantelzorgdiensten is gecertificeerd volgens de eisen van het ISO 9001 keurmerk. Dit geeft aan dat wij getoetst zijn door een externe partij en dat wij onze zaken kwalitatief gezien goed op orde hebben. Wij willen graag weten wat u vindt van onze dienstverlening. Daarom benaderen wij u voor persoonlijke interviews, uitgebreide vragenlijsten en korte enquêtes om inzicht te krijgen in wat er goed gaat en wat nog beter kan!

“Heeft u een klacht, vertel het ons. Bent u tevreden, vertel het anderen.”

 

Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Laat ons dat weten, want we willen graag dat u wél tevreden bent. Misschien kunnen we samen een oplossing vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u eventueel een klacht indienen.

Hieronder leest u onze klachtenprocedure.

  1. Meld uw klacht  aan de directie

U kunt hier contact met ons opnemen om de situatie uit te leggen. U mag ons natuurlijk ook mailen via indicatie@mantelzorgdiensten.nl. De directie zal binnen 2 weken contact met u opnemen en de klacht met u doorspreken.

  1. Bent u het niet eens met de oplossing?

Laat ons dit dan schriftelijk weten. Op dat moment wordt uw klacht een geschil. U heeft dan recht op bemiddeling van een onpartijdige klachtenfunctionaris, die u wordt toegewezen. Deze klachtenfunctionaris handelt onafhankelijk. Hij/zij zal u adviseren en handelt als bemiddelaar tussen u en ons om tot een oplossing te komen.

  1. Bent u niet tevreden met de bemiddeling van de klachtenfunctionaris?

In dat geval dient u de klacht in bij geschillen instantie zorggeschil. U betaalt €50,- klachtengeld. Zorggeschil doet een bindende uitspraak. Dat kan digitaal of per post.

Contactgegevens St. Zorggeschil
Stichting Zorggeschil
Postbus 24018
3502 MA Utrecht

  1. U bent niet tevreden met de uitspraak?

U kunt na de uitspraak een verzoek indienen tot vernietiging bij de kantonrechter.

Vragen ?

Bel ons op: 088 – 66 838 00
Of stuur een e-mail naar
indicatie@mantelzorgdiensten.nl

Neem contact op